Notas culturales

lunes, 26 de julio de 2010

Dones i deeses a l'antiguitat

       La setmana passada vaig tenir el plaer de poder assistir als Juliols de l'UB que es van cel·lebrar al Parc Arqueològic de les Mines de Gavà.
Van ser unes sessions molt intenses e interesants on vam gaudir de una visió de la figura de les dones en l'antiguitat: des de la prehistòria a l'època romana, passant per la Grècia Clàssica i per l'Amèrica antiga.
Hi havia gent de tota mena, majoritàriament dones, però també un grapat d'homes. Hi havien estudiants que buscaven completar crèdits, però també hi haviem un grapat de persones que anavem pel plaer d'aprendre. Jo sòc d'aquest grapat que m'agrada aprendre coses noves i que no es vol tancar, que vol poder tenir coneixements per poder tenir les meves pròpies decisions i que gaudeix en activitats d'aquesta mena.

1 comentario:

  1. I jo soc qui t´ estima y valora per què ets com ests, i he tingut la sort de conèixer i compartir aquesta vida amb tú...T´ESTIMO!!!!

    ResponderEliminar